Як отримати виграш

Як зробити запит на виплату?

Отримання грошей з Вашого ігрового рахунку на мові азартних ігор називається переведення в готівку або виплата. Зверніть увагу, що після закінчення гри немає необхідності обов'язково переводити виграш. Ви можете залишити свій ігровий рахунок в казино з позитивним балансом. Він буде автоматично збережений в системі, і Ви зможете скористатися ним при наступному відвідуванні казино.

Щоб вказати суму виплати і бажаний спосіб її отримання, будь ласка, увійдіть в свій особистий кабінет на сайті казино і виберіть у меню Банк / Отримати виграш. Виплати через плат. систему Webmoney можливі тільки на гаманці WMZ і WME.

У будь-який момент Ви можете змінити метод отримання виплат з казино.

Порядок обробки запиту

Максимальний час очікування обробки виплати становить 72 години. Зверніть увагу, що вночі, а також у вихідні та святкові дні виплати не обробляються. Протягом усього часу очікування обробки запитана сума залишиться на Вашому ігровому рахунку, доступна для зворотного переведення в готівку. Якщо Ви передумаєте виводити гроші і вирішите продовжити гру, то немає нічого простіше - скористайтеся розділом "Зворотне переведення в готівку" і поверніть всю виплату або її частину назад в гру.

Після закінчення терміну очікування запит на виплату буде оброблений протягом декількох робочих годин. У процесі обробки від Вас може знадобитися додаткова інформація або копії деяких документів. Рекомендуємо Вам заздалегідь підготувати скановані копії паспорта (дозволяється закрити частину номера та фото) і пластикової карти, якщо вона використовувалася для платежів в казино (дозволяється закрити частину номера та код CVV / CVC), і бути готовими надати їх на вимогу казино. Приклад безпечного оформлення документів.

Казино залишає за собою право виплачувати кошти способом, відмінним від зазначеного гравцем. Наприклад, для гравців, які сплачували в казино з рахунку в платіжній системі QIWI, виплати можуть повернутися на цей же рахунок в системі QIWI, навіть якщо гравець вказав інший бажаний спосiб отримання грошей.

Ви можете в будь-який час перевірити поточний статус обробки Вашого запиту на виплату (коли і куди він був виплачений) у розділі CashCheck.

Увага! 
Є ряд особливостей переводу виграшів на пластикові картки та банківські рахунки:

  • Виплати безпосередньо на пластикові картки можливі тільки для VISA, крім деяких передплачених карт. Бажано, уточнити у банку / організації, що випустила карту, чи приймають вони на неї повернення платежів з інтернет магазинів. Як правило, в 90% випадків відповідь позитивна.
  • Виплати на карту VISA можливі за умови використання цієї картки для купівлі фішок протягом 6 місяців до моменту запиту виплати.
  • Mastercard не дозволяє гравцям отримувати перекази з казино на свої карти.
  • Казино відправляє виплати на пластикові картки та банківські рахунки через міжнародний ланцюжок банків і фінансових посередників. Від казино гроші йдуть швидко (як описано вище), але гарантувати швидке і безпроблемне проходження грошей через ланцюжок посередників Казино, природно, не може, тому не контролює банківську систему.
  • Казино не стягує комісій з гравця за виведення коштів, проте банк-одержувач або банки-посередники можуть утримувати комісії. Їх розмір залежить від конкретних банків і може доходити до 30-50 доларів.
  • Іноді банк гравця, отримавши міжнародний переказ з Казино, утримує його у себе і не відправляє на особистий рахунок клієнта. Причини такої затримки банк може повідомити тільки своєму клієнтовi. Рекомендуємо Вам у випадку затримок з отриманням відправленого нами перекладу зв'язуватися зі своїм банком.
  • Як правило, всі затримки з отриманням грошей на карту або банківський рахунок пов'язані з невірно вказаними реквізитами рахунку. Будь ласка, уважно перевіряйте вказані Вами реквізити Вашого рахунку.
  • При заповненні реквізитів, будь ласка, НЕ вказуйте примітки (наприклад "погашення кредиту" або "на пластикову карту номер ..." тощо). Наші фінансові посередники не використовують примітки, тому критична для проходження переказу інформація, зазначена в примітці, буде втрачена.
  • Якщо гравець використовує пластикові картки для платежів в казино, то йому / їй будуть регулярно надсилатися чеки (списки покупок) на підпис. Виплата виграшів такому гравцеві буде припинена до отримання від нього запитаних документів.

Якщо запит на переведення в готівку не було надіслано Вам протягом одного тижня, це означає, що ми очікуємо від Вас додаткову інформацію, запитану по електронній пошті. У цьому випадку просимо Вас перевірити свою електронну скриньку або зв'язатися зі службою підтримки казино.

 

Site background
Site background