Часті запитання

Выплаты из казино
Де я можу подивитися статус мого запиту на видачу готівки?
Що таке "Зворотня видача готівки"?
Коли я отримаю свою виплату з казино?
Чи можу я отримати виплату з казино на мою банківську картку?
Чи можу я отримати виплату з казино на WMR чи WMU?
Чи вистачить у казино коштів на виплату джекпоту у декілька мільйонів доларів?
Чому мені не перевели гроші з казино на рубльовий R-гаманець Вебмані?

Заробіток в казино
Ваша програма "Зароби з нами" - це піраміда?

Гра в казино
Як запустити гру на сайті у демо-режимі?
Чи можу я грати у гривнях (рублях, доларах, євро, фунтах)?
Я забув (забула) свій логін чи пароль.
Що таке безкоштовні ігри казино?
Де мені знайти турніри по блекджеку для багатьох користувачів?

Де подивитися звіти про перевірку Голдфішки незалежними міжнародними аудиторами?
Згідно звіту аудиторів, процент виплат вашого казино складає 96-98%. Що це означає?
Де подивитися правила основної гри?
Де подивитися історію моїх ставок?
Як змінити ліміти ставок?
Як мені конвертувати гроші з гривнєвого ігрового рахунку у доларовий ігровий рахунок?
Навіщо скачувати казино, якщо можна грати просто на сайті?
Мій друг сказав мені, що для того аби грати у вашому казино, мені не потрібно показувати вам жодних документів. Це правда?
Що нужно заповнити, аби взяти участь у лотереї "Спіймай свою золоту рибку"?
У вас у казино є можливість грати у турнірах з іншими гравцями?
Чи можна, граючи на демо папірці, заробити реальні гроші?
Під час гри у демо-режимі у мене скінчилися ігрові кредити ("папірці"). Як мені поповнити баланс?
Чи можу я як постійний клієнт взяти яку-небудь кількість фішок у борг?

Де у Голдфішці я можу зіграти не проти казино, а проти інших гравців?

Платежі в казино
Що таке білінгова адреса?  (Billing Address) ?
У мене картка у грузинських ларі, а в казино немає рахунків у ларі. Як я можу зіграти?

Під час переказу частина депозиту пішла на бонусний баланс. Чому?
Чи можу я заплатити в казино через СМС або Яндекс.Гаманець?
Я поповнюю через WMR або WMU, а у казино уходять WME. Чому?
У мене не проходить переказ у казино за банківською карткою. 

Технічні питання
Меня не приходять відповіді на мої звернення до служби підтримки. 
Мій провайдер блокує доступ до сайту казино. Як обійти це обмеження?
Виникла проблема із завантаженням версії казино. Перевстановлення казино не допомагає.
Як увійти у казино, що завантажується, гравцю, який використовує e-mail для входу на сайт?
Чи можу я змінити e-mail, який використовується для гри у казино?
Чи можна грати з iPhone / Pad або Android?
Мені не приходять промо-пропозиції від Голдфішки, що робити?
Як відписатись від листів казино?
Що робити, якщо мої листи не доходять до казино?
Як заповнити про себе дані для повної реєстрації?


Де я можу подивитися статус мого запиту на видачу готівки?
Статус Вашого запиту на видачу готівки із казино Ви завжди можете побачити на сторінці історії операцій - CashCheck - Ви побачите, коли Ваш запит був прийнятий в обробку, і куди він був виплачений. 

 

Що таке "Зворотня видача готівки"?
"Зворотня видача готівки" - це процедура повернення раніше запитаної видачі готівки знов у гру.
 

Коли я отримаю свою виплату з казино?
Регламент виплат гравцям з казино наведений на сторінці запиту виграшів. Там же зазначені і можливі причини затримки, що не підпадають під компетенцію казино.
 

Мені відправили переказ з казино на банківську картку, але він поки що не з"явився на карті.
Якщо переказ не прийшов на Вашу картку протягом 10 днів з моменту відправлення, будь-ласка, повідомте про це у службу підтримки клієнтів казино. Вам буде надісланий унікальний ARN номер переказу на карту, використавши який, Ваш банк швидко знайде переказ. Цей ARN номер допоможе і у випадку, якщо банк заблокував картку до надходження на неї переказу.
 

Чи можу я отримати виплату з казино на мою банківську картку?
Вивід грошей на картку можливий лише для платіжної системи VISA. Система MasterCard не дозволяє робити перекази з казино на свої картки.
 

Чи можу я отримати виплату з казино на WMR чи WMU?
Ні. Вебмані забороняє казино виплачувати виграші на рублі та гривні. Ви можете отримати виплату з казино на долари (WMZ) чи євро (WME).
 

Чи вистачить у казино коштів на виплату джекпоту у декілька мільйонів доларів?
Голдфішка входить у найбільшу у світі мережу інтернет казино, що працюють на платформі корпорації Макрогейминг. Більше ніж сто казино цієї групи поповнюють найбільші джекпоти в інтернеті, розмір яких сягає декількох мільйонів доларів. Виплачує ці джекпоти сама корпорація Макрогейминг, тож фінансового стану конкретних казино це не стосується.
 

Чому мені не перевели гроші з казино на рубльовий R-гаманець Вебмані?
Казино не має права працювати з рубльовими гаманцями Вебмані, це обмеження самої платіжної системи Вебмані. Виплати на долари (WMZ) та євро (WME) виконуються без обмежень.
 

Ваша програма "Зароби з нами" - це піраміда?
"Зароби з нами" - це програма зі залучення гравців у казино. У ній немає множинних рівнів. Є Партнер (той що залучає гравців) та, власне, гравці, яких він залучає та отримує до 50% прибутку від їхньої гри у казино. Партнером може стати будь-хто.
 

Як запустити гру на сайті у демо-режимі?
Для незалогіненого на сайті користувача ігри запускаються у демо-режимі під час кліку на них. Для залогіненого гравця треба в особистому кабінеті обрати у списку валют "Демо".
 

Чи можу я грати у гривнях (рублях, доларах, євро, фунтах)?
Так, звісно. Аби переключитися на гру у будь-якій з цих валют, скористуйтесь цією інструкцією.
 

Я забув (забула) свій логін чи пароль.
Для відновлення доступу до ігрового рахунку, будь-ласка, скористуйтесь сторінкою відновлення паролю (посилання працює лише для гравців, які ще не увійшли на сайт казино під своїм логіном та паролем). Для гри на сайті використовуйте Вашу адресу електронної пошти у якості логіну. Коли увійдете під своїм e-mail та паролем на сайт казино, Ви зможете дізнатись логін для гри у меню "Мій рахунок ->Інформація про рахунок", що скачується.
 

Що таке безкоштовні ігри казино?
В інтернет казино Голдфішка Ви зможете грати як на папірці (безкоштовно, тобто у демо-режимі), так і на реальні гроші. В останньому випадку Ваш виграш також буде реальним. За сам факт доступу до ігор оплата не береться, оплачуються лише ставки під час гри на реальні гроші.
 

Де мені знайти турніри по блекджеку для багатьох користувачів?
Турніри для кількох користувачів по блекджеку, слотам і т.д. доступні Вам у версії казино, яку можна скачати.
 

У процесі гри перервався зв"язок, що робити?
Абсолютно нічого страшного, оскільки всі ігрові ситуації зберігаються на сервері казино. Під час наступного входу у цю гру, Ви продовжите з того самого місця на якому зупинились минулого разу.
 

Де подивитися звіти про перевірку Голдфішки незалежними міжнародними аудиторами?
Щомісячні звіти про перевірку онлайн казино Голдфішка найбільшою міжнародною аудиторською компанією можна подивитися на сторінці eCogra.
 

Згідно звіту аудиторів, процент виплат вашого казино складає 96-98%. Що це означає?
Це показник того, скільки грошей з 100 грн. ставок віддає казино назад гравцям. Скажімо, 100 людей поставили на гру по 1 грн. В результаті ігрового раунду казино повернуло їм 98 грн. Звісно, хтось отримав 10 грн., а хтось 0 грн., на те вона і вдача. Головне, що усього казино повернуло 98% суми ставок. Для порівняння, у наземних залах ігрових автоматів процент виплат може легко виявитися нижче 70%.
 

Де подивитися правила основної гри?
Увійшовши у будь-яку з ігор Голдфішки, як у демо режимі, так і під час гри на реальні гроші, Ви побачите кнопку Допомога (HELP) - це і є правила цієї гри.
 

Де подивитися історію моїх ставок?
Історію усіх ставок, а також платежів, бонусів та виплат готівки Ви зможетет побачити у меню "Банк"-> "Play/Cash Check".
 

Як змінити ліміти ставок?
Ставки у казино робляться у кредитах, а от вартість самого кредиту залежить від валюти ігрового рахунку. Так, під час гри на ігровому рахунку UAH вартість одного кредиту складатиме 1 UAH. Для ігрового рахунку у рублях та доларах вартість кредиту дорівнює 1 RUB та 1 USD відповідно.
Зміна ігрової валюти.
 

Як мені конвертувати гроші з гривнєвого ігрового рахунку у доларовий ігровий рахунок?
Операції обміну валют між ігровими рахунками у казино немає. Наразі такий обмін можливий лише через запит виплати та зворотній платіж. Будь-ласка, зверніть увагу, що різні валюти одного гравця (одного e-mail) - це різні ігрові рахунки (логіни), і у них, у кожного, свій окремий баланс.
 

Навіщо скачувати казино, якщо можна грати просто на сайті?
Казино, що скачується має більше ігор, не всі з яких доступні просто на сайті. Окрім того, у казино, що скачується, Вам доступні турніри для кількох користувачів по слотам, блекджеку і так далі. З Вашим логіном та паролем Ви зможетет грати у будь-яку версію казино - як на сайті, так і у версії, що скачується.
 

Мій друг сказав мені, що для того аби грати у вашому казино, мені не потрібно показувати вам жодних документів. Це правда?
Так. Ви можете обрати спрощену реєстрацію під час відкриття рахунку. У цьому випадку Ви зможете користуватись пластиковими картками і не будете отримувати деякі бонуси, але й документи у Вас не будуть перевірятись. Ви зможетет грати у цьому випадку абсолютно анонімно. Детальніше див. в п.3 Правил та умов казино.
Для використання пластикових карток у казино гравцю потрібно підтвердити свою особистість та факт володіння карткою.
 

Що нужно заповнити, аби взяти участь у лотереї "Спіймай свою золоту рибку"?
У лотереї "Спіймай свою золоту рибку" беруть участь усі гравці на реальні гроші, нічого додатково заповнювати не треба.
 

У вас у казино є можливість грати у турнірах з іншими гравцями?
Казино, що завантажується пропонує Вам турніри для кількох користувачів по слотам, блекджеку і так далі.
 

Чи можна, граючи на демо папірці, заробити реальні гроші?
Граючи у демо-версії ігор, Ви отримаєте задоволення, порівняне з грою на реальні гроші. Але оскільки Ви граєте на віртуальні демо "папірці", то виграш Ваш також буде у демо "папірцях". Реальні гроші можна виграти лише ризикуючи та зробивши ставку реальними грошима.
 

Під час гри у демо-режимі у мене скінчилися ігрові кредити ("папірці"). Як мені поповнити баланс?
Під час входу у демо-гру гравцю дається 500 "папірців". Якщо вони скінчились, можна вийти з гри та увійти знову - у Вас буде знову 500 "папірців" на рахунку.
 

Чи можу я як постійний клієнт взяти яку-небудь кількість фішок у борг?
Ми дуже раді, що Вам подобається грати у нашому казино, і ми цінуємо кожного гравця, особливо наших постійних та вірних відвідувачів. Але, нажаль, з огляду на певні та достатньо вагомі причини ми не даємо фішки в борг.
 

Як часто у вас з"являються нові ігри? Де я можу їх побачити?
Нові ігри у Голдфішці з"являються кожного тижня. Ви можете легко знайти їх у наступний спосіб:

  • Розділ Нові ігри на сайті.
  • У версії казино, що завантажується є спеціальна закладка "Нові ігри".
  • Інформація про всі новинки також поступає у розділ Новини на сайті казино.

 

Де у Голдфішці я можу зіграти не проти казино, а проти інших гравців?
У версії казино, що завантажується Вам доступні турніри для кількох користувачів по слотам, блекджеку і т.д. З Вашим логіном Ви можетет грати у будь-яку гру казино - як на сайті, так і у версії, що завантажується.
 

Що таке білінгова адреса? (Billing Address)?
Білінгова адреса - це адреса, яка зазначена у договорі з банком, що випустив пластикову картку. Як правило, це Ваша адреса проживання або реєстрації.
Заповнювати адресу варто латинськими буквами. Так адреса "Київ, Хрещатик, 7/1 кв. 51" потрібно писати наступним чином: "Kiyv Hreshatyk 7.1 kv. 51".
 

У мене картка у грузинських ларі, а в казино немає рахунків у ларі. Як я можу зіграти?
Не важливо у якій валюті картка у гравця, VISA та Mastercard працюють у будь-якій країні і у будь-якій валюті, самі конвертують за власним внутрішнім курсом. У будь-якому випадку під час оплати у валюті, відмінної від валюти ігрового рахунку, гроші конвертуються автоматично.
 

Під час поповнення ігрвоого рахунку гроші з гаманця пішли, а на ігровому рахунку не з"явилися. Що робити?
Вам необхідно надіслати на адресу служби підтримки Голдфішки знімок екрану гаманця зі зазначеним переказом. Для оперативного зарахування коштів на Ваш ігровий рахунок казино необхідно бачити дату переказу, гаманець отримувача, суму та опис переказу, де зазначена технічна інформація про переказ, у тому числі і номер переказу. Детальніше про те як варто робити скріншот для різних платіжних систем
 

Під час переказу частина депозиту пішла на бонусний баланс. Чому?
Таке можливо, якщо гравець робить ставку з бонусного балансу, та не закінчив цю ставку. У такому випадку система спочатку поповнює бонусний баланс, аби зберегти вимоги з відігрування бонусу.
 

Чи можу я заплатити в казино через СМС або Яндекс.Гаманець?
Усі шляхи поповнення рахунку у казино та шлях їхнього використання зазначені на сторінці Банку казино.
 

Я поповнюю через WMR або WMU, а у казино уходять WME. Чому?
Вебмані не працюють з рублями (WMR) та гривнями (WMU) для платежів в інтернет казино. Замість прямого переказу у гривнях чи рублях, Вебмані автоматично конвертують на своїй біржі Ваші гривні та рублі у євро (WME) та відправляє у казино саме євро. На Вашому WMID Ви побачите 3 операції у цьому випадку:

  • Переказ з Вашого WMR-гаманця чи WMU-гаманця на біржу Webmoney.
  • Переказ на Ваш WME-гаманець від біржи Вебмані.
  • Переказ з Вашого WME-гаманця у казино.

 

У мене не проходить переказ у казино за банківською карткою.
Перше, що варто зробити гравцю, у якого не проходять перекази - це спробувати здійснити переказ декілька разів на різні суми. Найчастіше проблеми зі зв"язком можна побачити у системі як відмову банку.
Якщо це не допомагає, треба звернутися до банку-емітенту, який випустив Вашу картку. Банку треба повідомити скільки та коли Ви намагалися сплатити. В ідеалі варто поспілкуватись не із співробітником підтримки банку, а із співробітником процесінгу. За досвідом багатьох гравців можна зробити висновок, що співробітники процесінгу бачать спроби списання, які не бачать співробітники підтримки. Те саме стосується і отримання виплат з казино на картки.
 

Меня не приходять відповіді на мої звернення до служби підтримки.
Якщо Ви не отримали відповіді від служби підтримки протягом 30 хв., це значить, що Ваша поштова служба блокує пошту від Голдфішки.
Вам необхідно зареєструватись на порталі служби підтримки та періодично заходити туди для перевірки нових відповідей від казино, без необхідності очікування копій цих відповідей на e-mail.
Детальне ілюстроване керівництво "Як спілкуватися зі службою підтримки"
 

Мій провайдер блокує доступ до сайту казино. Як обійти це обмеження?
Спробуйте скористатись одним із дублікатів (дзеркал) Голдфішки. Їх усього сім: www.goldfishka2.com, www.goldfishka3.com,... і т.д. ..., www.goldfishka8.com

Якщо провайдер блокує і дублікати казино, тоді для обходу цього обмеження достатньо скористатись опцією "Режим стиснення" (раніше називався Turbo) у браузері Opera

ТТакож засобом боротьби проти цензури є безкоштовні анонімайзери, privacy плагіни до браузерів, проксі-сервера або недорогі VPN-з"єднання. Все це можна легко відшукати пошуковиком yandex.ru або google.com. Ці сервіси забезпечать Вам шифрування трафіка та повну анонімність, що у сучасних умовах особливо актуально.

Також для обходу обмежень за ім"ям домена рекомендуємо використовувати безкоштовний сервіс Google-DNS.

Голдфішка доступна в анонімній мережі TOR за адресою abjmhlehr7557m3t.onion. Просто увімкніть флеш-плагін і кукіс у браузері TOR (www.torproject.org) та насолоджуйтесь приватністю та відсутністю цензури.

Ось детальна інструкція з обходу обмежень.
 

Виникла проблема із завантаженням версії казино. Перевстановлення казино не допомагає.
Спробуйте видалити версію, що завантажується за допомогою спеціальних програм повного видалення, наприклад: Revo Uninstaller, Uninstall Tool і т.д. (такі програми легко знайти пошуковиком у Гугл та Яндекс). Після цього встановіть версію, що завантажується знову, взявши останню версію з нашого сайту.
 

Як увійти у казино, що завантажується, гравцю, який використовує e-mail для входу на сайт?
Для гри у казино, що завантажується необхідно отримати логін ігрового рахунку.
 

Чи можу я змінити e-mail, який використовується для гри у казино?
Ні, e-mail для входу у казино змінити не можна. Можна завести ігровий рахунок з іншим e-mail та попросити службу підтримки перенести Ваш рівень гравця на новий рахунок, аби не втратити напрацьовані привілеї.
 

Чи можна грати з iPhone / Pad або Android?
Так, існує спеціальна версія казино для мобільних приладів. . На iPhone / Pad з Flash-казино успішно працюють такі браузери як:

 

Мені не приходять промо-пропозиції від Голдфішки, що робити?
Періодично ми повідомляємо Вам про спеціальні промо-пропозиції електронною поштою. Нажаль, провайдери іноді разом зі спамом (небажаними розсилками) блокують і корисну пошту, у тому числі і листи від Голдфішки. Аби цього уникнути, будь-ласка, повідомте у нашу службу підтримки клієнтів казино Ваш додатковий e-mail, аби гарантовано отримувати пошту на декілька ваших скриньок.
Просимо Вас перевіряти папку СПАМ, і якщо там будуть наші листи, відзначьте їх як НЕ-СПАМ, аби вони більше не блокувались Вашою поштовою програмою.

 

Як відписатись від листів казино?
Ви можетет відмовитись від розсилок казино на цій сторінці.
 

Що робити, якщо мої листи не доходять до казино?
Будь-ласка, створіть звернення на сайті support.goldfishka.com. Там Ви зможетет прикріпити файли до Вашого звернення.
 

Як заповнити про себе дані для повної реєстрації?
Якщо Ви не зазначили під час реєстрації про себе даних, Вам надаються дані із позначкою (anonymous – анонімний). Аби змінити свої дані на реальні, увійдіть у свій ігровий акаунт на сайті казино Голдфішка. Зверху сторінки розташовується меню гравця ("Ім"я", "Баланс", "Зробити платіж"). На кнопці "Ім"я", у меню, що випадає, оберіть "Інформація про рахунок", далі оберіть розділ "Повна реєстрація". У цьому розділі потрібно позначити достовірні дані про себе. Поля, позначені зірочкою (*), обов"язкові для заповнення. Якщо ситема не дає Вам заповнити або змінити про себе дані в акаунті, це за Вас зможе зробити лише служба підтримки казино Голдфішка. Дані будуть вписані у Ваш акаунт на основі надання копії Вашого паспорту з пропискою. Частину інформації можна закрити для конфіденційності. підтвердити свою особистість та факт володіння карткою.
 

 

Site background
Site background